Travis

Re: FAO Hanne
AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 3:35 PM Quote
tu es revenue du supermarché ?

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 3:38 PM Quote
AbsolutPurple wrote:

Mais oui, je vais faire du tabouleh dans quelques minutes. Tu en veux?

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 3:42 PM Quote
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

Mais oui, je vais faire du tabouleh dans quelques minutes. Tu en veux?

ah oui je veux bien - je préfère le tabouleh libanais - pas de semoule de couscous s'il te plait.
et ensuite, on mange quoi ?

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 3:46 PM Quote
AbsolutPurple wrote:

ah oui je veux bien - je préfère le tabouleh libanais - pas de semoule de couscous s'il te plait.

J'ai aucune idée. J'ai un melon, si tu veux. Je ne connais pas le difference entre les taboulehs differents, mais ce tabouleh et fait avec de, eeehhhh bulgur?, pas de semoule de couscous.

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 3:51 PM Quote
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

J'ai aucune idée. J'ai un melon, si tu veux. Je ne connais pas le difference entre les taboulehs differents, mais ce tabouleh et fait avec de, eeehhhh bulgur?, pas de semoule de couscous.

je n'aime pas le boulgour dans le tabouleh - du melon, ok !
mais bon, je pense à un plat avec de la viande et des légumes parce que je mange moi...
if i only have tabouleh and melon i'm gonna be starving

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 3:56 PM Quote
AbsolutPurple wrote:
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

mais bon, je pense à un plat avec de la viande et des légumes parce que je mange moi...

Even if you get a lot of it? This one is full of vegetables as well so it's meant to be a proper dish. Which I'm going to make now cos I'm starving! À tout aleurs.

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 3:57 PM Quote
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

Even if you get a lot of it? This one is full of vegetables as well so it's meant to be a proper dish. Which I'm going to make now cos I'm starving! À tout aleurs.

i'm off cooking too - and yes, i eat a lot - french style.

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 4:43 PM Quote
ok - back from the kitchen

cooked a "cake au roquefort, aux poires et aux noix"

miam

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 6:03 PM Quote
AbsolutPurple wrote:

miam

Oh god. You just reminded me of a rather nasty experience. When I stayed at the résidence universitaire in Lyon, I ate in a canteen every day cos I didn't even have a fridge. One night, I accidentally got one of those roquefort pies. I shall never forget the stench coming out when I put my knife into it.

Can you tell that I'm not a cheese lover?

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 6:06 PM Quote
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

miam

Oh god. You just reminded me of a rather nasty experience. When I stayed at the résidence universitaire in Lyon, I ate in a canteen every day cos I didn't even have a fridge. One night, I accidentally got one of those roquefort pies. I shall never forget the stench coming out when I put my knife into it.

Can you tell that I'm not a cheese lover?

maybe it wasn't good ? not sure i'd trust "Resto U" for good food.
I love cheese - this and sex !

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 6:08 PM Quote
AbsolutPurple wrote:
[maybe it wasn't good ? not sure i'd trust "Resto U" for good food.

I'll just stick to the latter. If it gets any stronger than a brie, I don't like it. So I'm sure the cheese was ok, it was just me.

Unfortunately, Resto U was my only option. But it was kinda ok most of the time.

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 6:10 PM Quote
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:
[maybe it wasn't good ? not sure i'd trust "Resto U" for good food.

I'll just stick to the latter. If it gets any stronger than a brie, I don't like it. So I'm sure the cheese was ok, it was just me.

Unfortunately, Resto U was my only option. But it was kinda ok most of the time.

well, i guess growing up and eating lots of cheese and not being into sugary stuff helps.

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 6:14 PM Quote
AbsolutPurple wrote:
well, i guess growing up and eating lots of cheese and not being into sugary stuff helps.

Well, I've got all the sweets to myself then! yummy :o)

AbsolutPurple
AbsolutPurple Posted Wed 11 Jul, 2007 6:17 PM Quote
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

indeed - my idea of "a treat" when i was a kid was to eat pickles or gateaux apéritif (Pringle or that sort of thing).
my danish friends made me eat liquorice once - a national danish treasure i heard - and boy i almost got sick.
nasty !

Hanne
Hanne Posted Wed 11 Jul, 2007 6:33 PM Quote
AbsolutPurple wrote:
Hanne wrote:
AbsolutPurple wrote:

indeed - my idea of "a treat" when i was a kid was to eat pickles or gateaux apéritif (Pringle or that sort of thing).
my danish friends made me eat liquorice once - a national danish treasure i heard - and boy i almost got sick.
nasty !

ohhh mmmmmmmmm salty liquorice! I love that stuff, it's wonderful!! :oD

Pages Previous 1 [2] 3 Next All Times UTC Current Time 6:09 AM
Post Reply